eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :) › Re: Wykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)
  • Data: 2009-04-11 05:50:08
    Temat: Re: Wykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:groh68$dth$1@inews.gazeta.pl...

    > Chwila, chwila, ja mówię o firmach świadczących usługi dla osób
    > indywidualnych oraz firm płacących z własnej kieszeni.
    > To co się dzieje na dużych budowach deweloperskich, a zwłaszcza opłacanych
    > z budżetu państwa (TBS, budynki użyteczności publicznej itp.) to całkiem
    > inna bajka. Tu rządzą przetargi, które wygrywają ci, którzy są w stanie
    > zrobić to najtaniej, a nie najlepiej. W przypadku klienta indywidualnego
    > po prostu przedstawia mu się konkretną ofertę z konkretną ilością
    > określonych materiałów. Po prostu potrzeby jest worek zaprawy to się ją
> [...]

    Ja myśle jednak że to kwestia mentalności ludzkiej. Jak właściciel firmy
    robi lipe na budowie TBS to taka sama lipe zrobi na prywatnej budowie. Jak
    oszczędza materiał na TBSie to równiez bedzie "oszczędzał" u inwestora
    prywatnego itd.
    A jak ktoś jest uczciwy to solidnie zrobi jako firma lub jako Pan Henio.

    Kris