eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :) › Re: Wykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)
  • Data: 2009-04-11 08:02:16
    Temat: Re: Wykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości
    news:gronb4$qjb$1@opal.futuro.pl...

    > U mnie elektryk miał kilku uczniów z zawodówki. Takie młode chłopaczki ale
    > połozyli kable. Stale był szef na miejscu i chodził w kółko i dyrygował
    > :-)
    > Mówił, że ucznia ma za darmo do roboty. 6 uczniów było. Ale cena usługi
    > super.

    He he he, a dopiero co był krzyk jak to nieczciwie się płaci robotnikom i
    dlatego odchodzą fuszerki, a tu proszę totalny wyzysk. Myślisz, że ci młodzi
    ludzie będą się starać ? Sam kiedyś szkoliłęm uczniaków i wiem na ile są
    tacy warci.
    :D

    Dadam na marginesie, że ja mam niezbyt dobre doświadczenia z firmami, które
    wysługiwały się uczniami przy bezpośrednim wykonywaniu usług - mechanika
    samochodowa.
    Zdarzyło mi się co prawda 2 razy, ale to wystarczyło, abym nabrał dystansu.
    Tam, gdzie widzę uczniaków wykonujących mi usługi po prostu dziękuję za taką
    usługę.