  • Data: 2009-10-02 10:44:19
    Temat: Re: Wykończenie - 300 zł za dzień pracy ?
    Od: "Tomek" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przy takim podejściu będą robić na odpier* byle szybciej odwalić te m2. A
    > jeśli będą mieli pomysł na jakiś fajny dodatek/rozwiązanie to go nie
    > wdrożą

    jak beda sensowni, to Ci powiedza - panie, to da sie zrobic tak i tak,
    kosztuje tyle. Ty decydujesz. Rozliczanie sie "za czas" nie gwarantuje wcale
    wysokiej jakosci.

    > rozwiązania a ja chcę im umożliwić "kreatywny remont" .

    kreatywnie to oni patrza na swoja kieszen. Widze ze jestes strasznie oporny
    i nie czytasz co Ci tu ludzie pisza. Ty jako inwestor musisz miec wplyw na
    to co sie dzieje na budowie i obowiazkowo przed robota musisz wiedziec ile
    to kosztuje. Kazda inna sytuacja grozi konfliktem na koncu zlecenia i
    wysokimi kosztami.

    --
    Tomek