  • 1. Data: 2009-10-02 09:49:13
    Temat: Wykończenie - 300 zł za dzień pracy ?
    Od: "shat" <a...@s...pl>

    Witam,
    Czy to dobra oferta cenowa?
    Pracowników będzie 2 (w sumie chcą 300 zł) .

    Korzystniej wycenić konkretne realizacje czy kasa za dzień ?

    Wykonują gładzie gipsowe, malowanie, kafelki w kuchni, łazienkach, sufity
    podwieszane.

    Co mi wyjdzie korzystniej cenowo ?

    Pracują po 12h dziennie ponoć sumiennie a ich wydajność mam ocenić sam.

    --
    Radian

  • 2. Data: 2009-10-02 09:52:12
    Temat: Re: Wykończenie - 300 zł za dzień pracy ?
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "shat" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Czy to dobra oferta cenowa?

    zależy jak robią

    > Pracowników będzie 2 (w sumie chcą 300 zł) .
    >
    > Korzystniej wycenić konkretne realizacje czy kasa za dzień ?

    nigdy bym sie nie umówił na czas pracy - zawsze efekt końcowy!

  • 3. Data: 2009-10-02 09:55:55
    Od: Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl>

    gasper said the following on 02.10.2009 11:52:
    > Użytkownik "shat" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
    >
    > zależy jak robią

    > nigdy bym sie nie umówił na czas pracy - zawsze efekt końcowy!

    Moze byc na czas, jezeli placisz 'po'.
    S.

  • 4. Data: 2009-10-02 09:59:27
    Od: "Tomek" <a...@i...pl>

    > nigdy bym sie nie umówił na czas pracy - zawsze efekt końcowy!

    dokladnie tak, nie bedziesz musial nad nimi stac i poganiac. Umawiacie sie
    za calosc, od metra, czy inny bardziej przewidywalny sposob i niech chlopaki
    robia. Teraz na dobra sprawe nie wiesz ile zaplacisz za robote a na dodatek
    bedziesz sie wkurzal, ze palenie przez nich fajek kosztuje Cie 50zl/dzien ;)

    --
    Tomek

  • 5. Data: 2009-10-02 10:04:51
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > Czy to dobra oferta cenowa?
    > Pracowników będzie 2 (w sumie chcą 300 zł) .
    >
    > Korzystniej wycenić konkretne realizacje czy kasa za dzień ?

    Nie umawiaj się na godziny/dniówki. Pokaż im co ma być zrobione, niech
    powiedzą ile za ta robotę chcą i ew. zdecyduj.

    Krzysiek

  • 6. Data: 2009-10-02 10:05:46
    Od: "shat" <a...@s...pl>

    "gasper" <n...@m...pl> wrote in message news:ha4igd$ilu$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "shat" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
    >
    > zależy jak robią

    > nigdy bym sie nie umówił na czas pracy - zawsze efekt końcowy!

    No to przecież łatwo ocenić, zaczynają od gładzi, skończą jeden pokój w 12
    godzin = 300 zł. Patrzę ile kosztuje taka praca o konkurencji, jeśli za tej
    wielkości pomieszczenie robocizna jest w niższej cenie znaczy, że chłopaki
    mnie dymają na kasę.

    A efekt końcowy = gładź w jednym/kilku pokojach.

    --
    Radoslaw Krzyzan

  • 7. Data: 2009-10-02 10:08:26
    Od: "Tomek" <a...@i...pl>

    > No to przecież łatwo ocenić, zaczynają od gładzi, skończą jeden pokój w 12
    > godzin = 300 zł.

    a skad wiesz kiedy skoncza? :)

    --
    Tomek

  • 8. Data: 2009-10-02 10:13:42
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > No to przecież łatwo ocenić, zaczynają od gładzi, skończą jeden pokój w 12
    > godzin = 300 zł.

    A jak ten jeden pokój będą Tobie 10 dni robić?
    To 3000zł zapłacisz bez płakania?

    Krzysiek

  • 9. Data: 2009-10-02 10:28:00
    Od: "shat" <a...@s...pl>

    "kris" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Użytkownik "shat" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A jak ten jeden pokój będą Tobie 10 dni robić?
    > To 3000zł zapłacisz bez płakania?

    Bez przesady :)
    Jeśli ocenię że za wolno robią ten jeden pokój to mogę zrezygnować z
    chłopaków albo zmieniamy rozliczanie na "za m2"

    --
    Radoslaw Krzyzan

  • 10. Data: 2009-10-02 10:31:09
    Od: "shat" <a...@s...pl>

    > Użytkownik "shat" <a...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Nie umawiaj się na godziny/dniówki. Pokaż im co ma być zrobione, niech
    > powiedzą ile za ta robotę chcą i ew. zdecyduj.

    Przy takim podejściu będą robić na odpier* byle szybciej odwalić te m2. A
    jeśli będą mieli pomysł na jakiś fajny dodatek/rozwiązanie to go nie wdrożą
    bo im nie zleciłem, czasem tacy starzy wyjadacze mogą zaproponować ciekawe
    rozwiązania a ja chcę im umożliwić "kreatywny remont" .

    --
    Radoslaw Krzyzan