  • Data: 2009-10-02 18:48:58
    Temat: Re: Wykończenie - 300 zł za dzień pracy ?
    Od: "basti78" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Winetoo" <w...@n...spam.please.com> napisał

    W dużej mierze to
    właśnie dlatego, że klient chciał mieć kompleksową usługę i najczęściej sam
    na początku nie wiedział na czym się skończy - po prostu w trakcie remontu
    przychodziły mu nowe pomysłyy "a może by tak przy okazji...".

    a to już jest inna sprawa - jesli na początku nie umawiasz się na jakis
    zakres, to potem fantazja Klienta idzie w nieskonczonosc. jesli lubisz robic
    glupoty, bo tak chce Klient, niszczyc swoją pracę bo sie cos zmienia
    Klientowi ale jak piszesz "nasz klient nasz pan" to wybacz tym bardziej nie
    rozumiem. wiercenie otworow recznie? a nie lepiej bylo przekonac Klienta? i
    to ma byc fachowosc? wybacz, to mi cyrk przypomina...... klientowi to tez
    nic dobrego nie robi, bo traci tez pieniadze i czas na zmiany

    druga sprawa ktora sie z tym wiaze - dzialanie bez projektu - lub nawet
    opracowania koncepcji bardzo zgrubnie na początku
    nikt mnie nie przekona, ze spontaniczne działania Klienta i ekipy w czasie
    remontu są lepsze niz projekt

    czasami trafia sie oporny, ktoremu projekt nie potrzebny bo to kasa
    dodatkowa - ale po nie raz dziekowali, ile glupot zostalo wykluczonych PRZED
    zakupem materialow, wykonaniem, czasem, kasą za to wszystko - wtedy sie
    okazywało ze mimo projektu wszystko wyszło wyraźnie taniej......

    dzialam od 10 lat i zawsze tak rozliczam prace i jakos Klient nie mial nigdy
    zaden przeciwko i tez na brak pracy nie narzekam - a przynajmniej moi ludzie
    nie niszczą tego co zrobili - dla nich tez sie liczy zadowolenie ze swojej
    pracy, jak moje z projektu, a nie robienie na godzine nawet glupot......

    takie moje zdanie, kazdego wolna wola.

    Sebastian