  • Data: 2010-06-07 20:15:49
    Temat: Re: Wykorzystanie rur kanalizacyjnych do wentylacji
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Papa5merf napisał:
    > Órzytkownik "ąćęłńóśźż" :

    > nie wiem nic na temat polietylenu, ale co z tego niby wynika że stosuje się
    > go w pojemnikach do żywności?:O)

    Nic nie wynika. Poliolfeina jak inne. Tym lepsza do pojemników na
    żywność od polipropylenu że tańsza a wygórowanych wymagań
    wytrzymałościowych nikt takim pojemnikom (w odróżnieniu od rur
    zakopywanych w gruncie) nie stawia. Polipropylen, byle pierwotny a nie z
    odzysku równie dobrze się nadaje na pojemniki do żywności - tyle że
    jednorazowych z niego nie robią, za drogi. Jednorazowemu długoterminowa
    trwałość nie jest potrzebna.

    --
    Darek