    From: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wyłączać cyrkulację, czy nie?
    Date: Wed, 10 Dec 2014 19:59:39 +0100

    Oj powie powie, chyba że spadnie za bardzo, wtedy "overflow" będzie :) i
    trzeba zmienić zakres... np: czas testu.

    Ja zakładam, że rano będzie mniej niż bez cyrkulacji, ale jednak coś
    będzie. Jak sięgnie 23C, to faktycznie cały test bez sensu będzie, ale
    wtedy go powtórzę.

    Jak na razie spiep...em sprawę, zapomniałem wczoraj zostawić pompę CWU,
    dzisiaj już się poprawiłem. Jutro rano się okaże.

    Miłego.
    Irek.N.
    ps. izolacja na rurach (16-ki na powrocie?, tak zapamiętałem)jest
    najgrubsza jaką można standardowo dostać, w jednym miejscu na odcinku
    około 50cm wiem, że jest przesiąk do ściany - lamera widzi tam źródło
    ciepła, a jedynie obieg może tam grzać, więc i tak będzie małe
    zakłamanie. Zobaczymy.