  • Data: 2014-12-10 19:53:19
    Temat: Re: Wyłączać cyrkulację, czy nie?
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Do Irka:budując większy dom świadomie (?) liczysz się z
    > większymi kosztami utrzymania.Czy w tym domu robić okna?
    > Przecież i tak jesteśmy w domu tylko wieczorami,i tak
    > zawsze palimy światlo...

    No kiedy właśnie nie. W weekendy, święta, czasami w tygodniu, a już w
    lecie to zupełnie przy dziennym świetle siedzimy. Okna są potrzebne,
    inaczej zaliczysz deprechę :) Okna jakie podobają się mojej pani, to
    jest dopiero marnotrawstwo energii :(

    > Inne pytanie z tej kategorii:
    > W mojej okolicy litr wody kosztuje przeszlo grosz
    > (1 m3 12,50 ze ściekami,plus abonament).Plus podgrzanie.Jak
    > sądzicie,myć się,czy nie??

    Wybacz, ale nie nadążam. Jak nie mam cyrkulacji, to wszystko działa
    znakomicie, jak mam - też działa znakomicie, a nawet minimalnie lepiej -
    minimalnie z punktu widzenia komfortu.
    Ty pytasz, czy ma działać, czy nie w ogóle.
    To jak gdyby nie ten rząd pytania :)

    Miłego.
    Irek.N.