  • Data: 2014-12-11 15:37:27
    Temat: Re: Wyłączać cyrkulację, czy nie?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 11 grudnia 2014 14:51:53 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    > Wydawałoby sie oczywiste: sprawdzić. Natomiast ta władza i jej radosne media
    > nigdy i niczego nie wyjaśniają. Jakby sam proces wyjasniania mógłby zachwiać
    > wiarygodnoscią obozu przy władzy.
    > A jesli zachowałs w sobie (ogólnie mówie, nie do ciebie) resztki owego
    > krytycznego myślenia i domagasz sie owego sprawdzenia myslenia to jestes
    > pisowcem, zatem nie warto z toba gadac.
    A nie było sprawdzane?
    W skali kraju nie wiem, nie śledziłem, w skali mojego miasta/powiatu były 4 procesy o
    podobno nieprawidłowości podczas wyborów.
    W 4 przypadkach sąd stwierdził ze było wszystko ok.
    W dwóch z tych przypadków sprawę do sądu skierowało dwoje byłych, wielokadencyjnych
    już radnych którzy obecne wybory poprzegrywali jednym głosem. Taki syndrom
    przyspawania wg mnie.