  • Data: 2014-12-11 14:51:50
    Temat: Re: Wyłączać cyrkulację, czy nie?
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Myślę że to prostu przyjęto założenie że cyrkulacja zrobiona
    >poprawnie(ocieplona itp.) a do jej gonienia nikt nie zamontował pompy 500W

    są rózne pompy. A u mnie fragment obiegówki biegnie właśnie przez piwnicę.
    Proste kategoryczne stwierdzenia bez opisania złożen sa niewiele warte.

    >A co można innego zrobić?

    Wydawałoby sie oczywiste: sprawdzić. Natomiast ta władza i jej radosne media
    nigdy i niczego nie wyjaśniają. Jakby sam proces wyjasniania mógłby zachwiać
    wiarygodnoscią obozu przy władzy.
    A jesli zachowałs w sobie (ogólnie mówie, nie do ciebie) resztki owego
    krytycznego myślenia i domagasz sie owego sprawdzenia myslenia to jestes
    pisowcem, zatem nie warto z toba gadac.
    Weź w google wpisz "raport nik o nieprawidłowosciach" - tematów od groma.
    Mógłby być kolejny o wyborach (zdaje sie ze nik nie moze tego badac). I co?
    I nic, standartowo...

    b.