    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 16 Dec 2014 06:15:34 -0800 (PST)
    <m6cf8o$skm$1@dont-email.me> <m6cjp3$dlg$1@speranza.aioe.org>
    <m6d4bo$nmc$1@dont-email.me>
    <3...@g...com>
    <m6eg7a$7h0$1@node2.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    <m6ekj6$7ub$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <m6eqh3$imb$1@node2.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <m6evvu$oie$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <m6met0$ic8$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <m6mq0j$vrn$1@node1.news.atman.pl>
    <6...@g...com>
    <m6oqk0$7i1$1@node1.news.atman.pl>
    <e...@g...com>
    <m6p5uo$lvi$1@node1.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <m6pcge$tib$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Wyłączać cyrkulację, czy nie?
    From: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 16 grudnia 2014 14:36:15 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
    > Wyraźnie zasugerowałeś że PSL liczył głosy i dodałeś uśmieszek. Każdy kto ma
    > jakiekolwiek pojęcie (a przypuszczam że masz) wie że głosy liczy cała
    > komisja więc przedstawiciele różnych partii i ugrupowań. Siłą rzeczy skoro
    > PiS i PO mają największe poparcie to mają też najwięcej swoich zwolenników w
    > komisjach dlatego sugerowanie że PSL liczył głosy jest szukaniem spisku.
    > Głosy liczyli przedstawiciele i sympatycy _wszystkich_ partii.

    własnie sie wygenerował wykresik z wyborów w 2010 roku
    http://www.elgo.wroclaw.pl/2010-15p.jpg
    wskjazuje on ile komitet wyborczy traci/zyskuje w procentach jesli odrzucimy komisje
    gdzie było dużo głosów niewaznych (przyjąłem jako granice 15%)
    Mapka którą podałem wczesniej wskazywała wojewódzwo mazowieckie jak krainę cudów,
    moje dane to powietrdzają. Co ciekawe wyglada na to ze głosy nieważne automagicznym
    sposobem pojawiały sie przy głosujacych na PO.
    W 2010 platformersy robiły głosy niewazne, teraz pis - a zawsze na tym wygrywa psl,
    niezależnie czy jest broszura z pierwszym miejscem, czy nie...

    > sondażu to jest tzw. kuchnia każdej pracowni. Im pracownia częściej robi
    > badania tym może osiągnąć mniejszy błąd bo może się uczyć na własnych
    > błędach i poprawiać algorytm interpolacji.

    zgoda - dlatego tez duza miedzynarodowa firma powinna wiedziec co ogłasza.

    > Bynajmniej. Nie znam nikogo kto całuje kiełbasę która mu spadnie na podłogę
    > a kromkę chleba tak. Nie znam nikogo kto zaczynając kroić kiełbasę robi znak
    > krzyża a bochenek chleba tak. Szacunek do jedzenia to jedno ale szacunek do
    > chleba ma szczególne miejsce w tradycji katolickiej.

    No właśnie. Chleba. Nie zboza jak takiego.

    > No to Ci podałem główny powód - zrobienie Leppera wicepremierem i oddanie
    > władzy w ręce ludzi tego niegodnych. Dla mnie to wystarczy.

    ok. Przyjmuje

    > Jaruzelski był prezydentem _mojej_ ojczyzny. Należy mu się pogrzeb z
    > honorami. Nawet jeśli uważam że prezydentem był złym. Widzisz ja to potrafię
    > oddzielić - pogrzeb i szacunek należy mu się dlatego że był prezydentem a
    > nie dlatego że był dobrym albo złym człowiekiem.

    mnie nie interesuje czy był dobrym czy złym człowiekiem, niech to Bóg rozsądza. Mnie
    interesuje czy był dobrym Polakiem. A nie był bo całe zycie służył okupantowi, i
    nigdy sie nie pokajał. Zresztą , to kolejna dygresja. Chodziło mi o sposób
    rozliczenia z komuną.

    > Znowu próbujesz wybielać jednoznacznie chamskie zachowanie. To było zwykłe
    > zwyzywanie przeciwników politycznych.

    Czy krzyknięcie na złodziaja ty złodzieju jest chamskie?

    > Jaką lustracją w wykonaniu ludzi pokroju Macierewicza? W takim razie ja też
    > jestem przeciw! Mimo że tak w ogólności to jestem za zarówno lustracja jak i
    > dekomunizacją. Ale jakbym miał do wyboru lustracja w wykonaniu Macierewicza
    > lub żadna to wolę żadną!

    No i sie kreci, lustracji nie będzie bo teraz juz przy złobach siedzą dzieci ubeków -
    a te sa czyste jak łza. A naród sie dziwi ze ludzie którzy rządzą nie mają na uwadze
    racji stanu tylko własne partykularne interesiki...

    > Masz jakieś wątpliwości?

    Owszem - pytanie mam czy komunisci zostali odsunieci od władzy i rozliczeni ze
    zbrodni? Bo jesli nie to tylko ustrój sie zmienił ale naród został w tym samym, lub
    podobnym miejscu.