    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Wed, 17 Dec 2014 03:54:28 -0800 (PST)
    <m6mq0j$vrn$1@node1.news.atman.pl>
    <6...@g...com>
    <m6oqk0$7i1$1@node1.news.atman.pl>
    <e...@g...com>
    <m6p5uo$lvi$1@node1.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <m6pcge$tib$1@node1.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <m6pgq4$g46$1@node2.news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    <m6rl08$coc$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Wyłączać cyrkulację, czy nie?
    From: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 17 grudnia 2014 11:13:29 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
    > Podchodzisz do tej analizy ze złej strony bo patrzysz na wyniki i szukasz
    > wyjaśnienia "wewnątrz" podczas gdy ono może być "na zewnątrz".

    No w porządku, mozna sie doszukiwac przyczyn zewnętrznych i przemyslec czy wyniki
    mogłyby tak wygladać.
    Ale czy to wyklucza możliwosc ze przyczyną są oszustwa na poziomie komisji?

    > Niekoniecznie najgłupsi -jak napisałem powyżej głos nieważny można też oddać
    > _świadomie_, albo dlatego że się wybory do sejmiku olało. Więc nie tyle
    > najgłupsi co najmniej zmobilizowani.

    masz 3 wybory pod rząd, ten sam typ. 2 wykresy ode mnie i to co teraz wiemy o tych
    wyborach - podrosło PSLowi , a spadło PISowi (wbrew wszelkim sondazom)
    Zatem jaki mechanizm powodował ze są różnice w tych głosach - psl zawsze do przodu, w
    2006 do tyłu najbardziej jest PO, w 2010 również, w teraz pis.
    Z czego ta różnica?

    > A sam pamiętam tego sporo więcej. W zasadzie na każdych dożynkach w tamtym
    > czasie słychać było głos oburzenia.

    No i ja tego przecież nie pochwalam.

    > Nic takiego nie napisałem. On nie jest głupi on z wyrachowania (dla władzy)
    > się skurwił, ale nie jest głupi.

    jak pisałem - grasz kartami które masz, ewentualnie mozesz oddac walke walkowerem. On
    postanowił grac, moze ty bys sie poddał.
    No i zaznaczmy - to ze ktos robi jakies zło (o lepperze mówie) dla mnie nie skresla
    człowieka do konca życia. Ja oczekuję "nawrócenia" przyznania do błędów czy
    naprawienia błędów. Od jaruzela tego sie nie doczekałem.
    Jak wyglądały rozmowy koalicyjne z lepperem nie wiemy, moze padły tam jakies istotne
    postanowienia. Ze sprawy wysypywania zboza leppera robisz cos absolutnie potwornego.
    Czy aby rządy dla których wprowadziły palenie owsem jako dodatek "eko" nienawidzisz
    równie głeboko?

    > państwowy. Państwo honoruje swojego prezydenta
    Swojego. Trafne słowo. On tam był nie z woli narodu.
    Poczytaj o okrągłym stole, o wyborach w 1989, o tym co stało sie 12.06.1989 -bedziesz
    znał wole narodu, i bedziesz wiedział co z ta wola zrobiono.

    > Nie jest a było. Przypominam że chodzi o lata 90-te. Wtedy był czas by robić
    > lustrację, dekomunizację i konfiskować majątki. Tusk wtedy nic nie znaczył.

    Taa? "Nocna zmiana" Panowi, policzmy głosy - kto to mówi? A celem jest obalenie
    rządu, jedynego który chciał dekomunizowac kraj.

    > Jestem całym sercem za. Ale nie rękami Macierewicza.

    Na tym polega rola tych mediów - z jedynego faceta na którego nie ma haka, i który
    sie nie ugnie, a ma wiedzę im zagrażajacą zrobic wariata.
    I w ten sposób erigie niby wiesz ze komuchów trzebaby rozliczyc, ale bedziesz ich
    bronił(!!!) przez "wariatem". Cudownie.

    > ROTFL. Sprowadzasz wolność do rozliczeń. Nikt normalny nie walczył o to by
    > osądzić Urbana, albo by nie mógł brylować w mediach.

    jasna sprawa - w życiu by im nie przyszło do głowy ze po obaleniu komunizmu urban
    nadal bedzie szyszką i bedze ze swojej gazetki pluł na polaków.
    A rozliczenia owszem sa istotne, moze komuchów nie nalezało zabijac czy wsadzac do
    pierdla - ale należało pokazac zło które zrobili i odsunąć ich od sterowania
    panstwem. Nie zrobiono tego, efekty są widoczne kazdego dnia.

    > Aby ten ustrój zmienić trzeba było wpierw odzyskać wolność.
    > Pokaż mi opozycję w więzieniach. Pokaż mi cenzurę. Nie ma? Czyli to jednak
    > nie tylko prosta zmiana ustroju.

    Nie musisz wsadzac do więzien, wystarczy ze znasz statystyki z czego polak bierze
    opinie o swiecie, i przechwycic te media. Nie potrzeba cenzury gdy masz swoje media.

    > To nie oni rządzą nami - to nie oni się sami wybierają. My się sami rządzimy
    > za ich pośrednictwem. To my naród wybieramy swoich przedstawicieli.

    Najmądrzejszy komputer napakowany bzdurnymi danymi nie wypluje prawidłowej odpowiedz,
    a naród mający informacje (j.w) tylko z jednej stony nie jest w stanie wybrac tych
    dla których istotna jest polska racja stanu. Od lat narzekacie ze nie ma na kogo
    głosowac, wszystko jedna banda? Czyz nie? Zastanowiłes sie dlaczego?

    > W takim razie jak możesz popierać Kaczyńskiego który dla własnej racji stanu
    > oddał część władzy w ręce warchoła???

    Ja kolego patrze kto, na kogo mogę głosować, ma największe chęci działać w interesie
    polski, a nie europy czy wrecz jakiejs lokalnej mafii.
    I wcale nie wymagam zeby mi sie pojawił idealny kandydat, gram tymi kartami które
    mam.

    > Ja już decyduję.

    jak pokazuje przykład z maciarewiczem -nie bardzo .

    b.