    From: Budyń <b...@r...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wyłączać cyrkulację, czy nie?
    Date: Thu, 18 Dec 2014 19:19:03 +0100
    <m6rl08$coc$1@node1.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <m6rvo5$1f5$1@node2.news.atman.pl>
    <f...@g...com>
    <m6t1jk$6da$1@dont-email.me>
    <f...@g...com>
    <m6uj3d$fi$1@dont-email.me>
    <e...@g...com>
    <m6uma9$d95$1@dont-email.me>
    <c...@g...com>
    <m6v3tc$9lf$1@dont-email.me>

    news:m6v3tc$9lf$1@dont-email.me...
    > Dlaczego znana firma nie pokazała metodologii? Zrobiła po taniości
    > niezgodnie z regułami? Sondaże to nie jest rocket science.

    nie mam pojęcia -moze pokazała na jakis specjalistycznych portalach, moze
    tylko swoim zleceniodawcom. A moze nigdy nie pokazuje. Ale to nie znaczy ze
    metodologii nie albo ze jest zła.
    To ze mercedes nie ujawnia technologii to nie znaczy ze ona nie działa.

    > byłeś kiedyś w sądzie czy czy się wydaje?

    byłem dawno -smiechu warte. Wiec jak zgłasza sie koles i mówi ze jest
    przeswiadczony o tym ze głosy na niego w sposób automagiczny sie unieważniły
    to co wg ciebie robi sędzia? Oprze sie na dziwnym exitpollu o którym słyszał
    w tv i kaze powtórnie przeliczyc głosy? Jasne ze uwali skarżącego - i trudno
    mu sie dziwic - bo te machloje trzeba liczyc w skali kraju. A tego z kolei
    prawo nie przewiduje. Sedzia wyzej procedury nie podskoczy. No chyba ze sie
    myle to mi objasnij co sedzie mógłby zrobic.

    b.