  • Data: 2021-09-14 15:19:24
    Temat: Re: Wyłączanie pradu w gniazdkach.
    Od: Runt <t...@e...prv> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-09-14 o 10:16, ciota i psi bękart Zenek Kapelinder pisze:
    > wtorek, 14 września 2021 o 08:10:21 UTC+2 Yogi napisał(a):
    /.../

    > Yogi to ten sam pizdziak vel runt dziura w dupie co ojca po jajach kopie jak łapę
    do szczania podnosi.
    zenusiu, to interesujące ze wszędzie widzisz "pizdziaka". pewnie w
    lustrze "wenerycznym" które trzymasz pomiędzy nogami ;-)))
    najwyrażniej przeżycia z sowieckiego burdelu dla zasłużonych nazistów
    odcisnęły w twoim łbie niezapomniane wrażenia ;-))
    > Mnie on wisi i powiewa ale jak chuja znam
    znasz siebie najlepiej ty głupi "chuju" z gnijącą łechtaczką ! ;-)))
    > będzie się tutaj pojawiał pod coraz to nowymi ksywkami.
    cieszy cię to zenusiu. lubisz być jeb..y, co? ;-)))
    >Zwłaszcza że przybyło mu tutaj śmiertelnych wrogów.
    takie robaki jak ty same wkrótce wygina. mimo to, życzę ci wielu "roków"
    życia. we własnych odchodach kanalio! ;-)

    i trzymaj ojca za fiuta kiedy szczy.

    P.S. Pozdrawiam Yogi'ego. "Komuniści" ;-) przedłużyli wam znów lockdown?

    no krisy i inne janusze - podoba się wam tekst w stylu zenusia?

    --
    Runt

    Thanks for visiting and have a fantastic day!