  • Data: 2011-01-24 19:48:28
    Temat: Re: Wyłączenie z produkcji rolnej - działka budowlana
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lucky wrote:
    > A gdzie chcesz sie budowac? Chociaz pewnie nie musisz, ja nie
    > musialem a mialem podobnie. Z tego co rozumiem to wyjscia sa 2:
    > 1. Budujesz sie tam gdzie masz budowlane
    > 2. Budujesz sie tam gdzie masz rolne, ale musi to byc 'budowa
    > zagrodowa', czyli oprocz domu musi byc w planie inny budynek gosp.

    nie łapiesz blusa :)

    prawo jest porąbane, wg planu dany teren staje sie terenm budowlanym ale
    grutn jest dalej rolniczy, aby zbudowac dom trzeba kawałek pod domem i pod
    zagospodarowaniem wyłączyć z produkcji rolnej, IMHO to jest kompeltny
    debilizm ale co zrobić :)

    Poprostu przepisy są niezsymchronizowane, bo wprowadzenie planu
    zagospodarowania powinno automatycznie zmieniać klasyfikację gruntów.

    Z drugiej strony ten burdel ma swoej plusy, bo wyższy podatek od
    nieruchomosci płąci sie tylko za ziemie wyłączoną a za resztę działki płaci
    sie grosze.