  • Data: 2011-08-14 04:10:54
    Temat: Re: Wymiana dachu
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik quent napisał:

    > Jest. Zwie się "Kongres Nowej Prawicy"

    Korwin Mikke... ???

    Nie ma szans na wygraną :-), a tak poza tym to nie wiem jakie byłoby to
    państwo w praktyce z tym panem na czele :-))).

    Co do meritum...
    Coś czuję, że to nie samo prawo, tylko czyjeś nadużycie tu wchodzi w
    grę. Urzędnicy w gminach mają stanowczo za duże kompetencje decyzyjne i
    interpretacyjne. Z praktyki wiem, że po prostu wszystko zależy od tego,
    na kogo się w 'okienku' trafi.

    Jasne, że w wątpliwych wypadkach trzeba żądać podstawy prawnej,
    ale...niespójne i nieprecyzyjne prawo dopuszcza dużą dowolność w
    zakresie używania różnych instrumentów utrudniania życia
    Kowalskiemu/uporządkowywania życia administracyjnego :-).

    Gdyby mnie sprawa dotyczyła, to na sto procent postarałbym się o to, by
    pod moim dachem, który chcę wymienić, nie było żadnych gniazd -
    obojętnie jakich okazów :-/

    Głupota do kwadratu !!!

    Co do programów politycznych różnych partii przed wyborami... Nie wierzę
    w takie bajki !

    Konia z rzędem temu, kto wskaże ugrupowanie, które po wyborach realizuje
    własne obietnice przedwyborcze... Przy wyborach ludzie kierują się
    jedynie awersją/sympatią do określonych twarzy 'ze świecznika',
    ewentualnie są skutecznie oszukiwani przez akcje propagandowe wykupywane
    w mediach za ogromne pieniądze pochodzące z kieszeni podatników...

    Ot demokracja...

    pozdrawiam
    Robert G.