  • Data: 2012-01-11 13:42:45
    Temat: Re: Wymiana kotła gazowego - dylematy
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > 1.
    > Kocioł kondensacyjny jednofunkcyjny Vaillant Ecotec Plus VC 186/3-5 19,5
    > KW + zasobnik emaliowany 140L; wymiana komina 125/80 - ocieplony ponad
    > dachem; sterownik pokojowy i pogodowy

    Mam właśnie taki, poza co rocznymi przeglądami (nie całkiem regularnymi bo były w
    sumie 3) działa od 5 lat nieprzerwanie.
    Widzę sporą różnicę w cenie, ja zapłaciłem (z montażem i częściami do montażu) ponad
    10 tysi.
    Przy ostatnim przeglądzie majster narzekał że pojawiły się w Polsce wersje Vaillanta
    z Ukrainy i jak jest awaria to albo kupiony przez internet albo w supermarkecie, te z
    oficjalnego kanału dystrybucji nie sprawiają kłopotów.

    --
    ZZ@private