  • Data: 2021-10-08 07:35:34
    Temat: Re: Wymiana pieca gazowego
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 8 października 2021 o 07:25:20 UTC+2 Budzik napisał(a):
    > Strona cieplowlasciwie pokazała 16kw kocioł ale powiedzmy ze wolałbym
    > odrobine wiekszy ze wzgledu na to ze czesc oszacowan opieram na tym co
    > powiedział mi poprzedni własciciel i moze być roznie z prawdomownoscia

    Bez sensu przewymiarowywac.
    Potrzebujesz najmniejszego kotła jakie są na rynku(20kW)
    I tak nie będzie miał co robić przez większość sezonu grzewczego.
    Przy tej mocy jak wyżej pisałem możesz zrobić wyrzut spalin przez sciane jak masz
    możliwość.

    Co do modelu kotła to sprawdź dostępność serwisantów danej marki w Twojej okolicy