  • Data: 2021-10-11 17:48:12
    Temat: Re: Wymiana pieca gazowego
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mógłbym, ale dlaczego mam to robić nie widząc instalacji. W jednej
    > instalacji wystarczy dołożyć 100zł, a w innej 5 tys. zł.
    >
    > Czy to kur.... tak trudno jest pojąć?
    >
    > W jednej instalacji wystarczy zdjąć stary kocioł i założyć kolejny z
    > identycznie wyprowadzonymi podejściami. Być może tylko wymienić
    > zniszczone uszczelki, może jakiś cieknący zawór czy filtr.
    no ale możesz napisać, ze w najprostszym przypadku to tyle i tyle jest
    dobrą cena i po sprawie.

    > Tak, tak, a inni to celowo naciągają klientów i montują im kocioł w
    > salonie zamiast w kotłowni, żeby tylko naciągnąć klientów i żeby było
    > drożej.
    ale co to za argument? kiedys pytałem o taktowanie, nie dostałem
    odpowiedzi, teraz o _minimalną_ Twoja stawkę za wymianę kotła

    > To zacznij dyskutować z sensem i nie krytykuj innych, nie znając ich i
    > nie wiedząc jaka mają wiedzę i jaką klientelę. Niestety Kris w takim
    > krytykowaniu jest mistrzem. Guzik się zna, co już wielokrotnie mu
    > udowodniłem, ale krytyka non-stop.
    nie krytykuję innych, co najwyżej dziwię się stawianym przez nich tezom.

    > Nie pieklę się, że ktoś napisał "drogo", tylko wkurwia mnie podejście
    > kogoś, kto nie ma o tym pojęcia, a szkaluje uczciwych przedsiębiorców
    > pisząc jakieś bzdury na necie. Co gorsze swoje doświadczenia opiera na
    > cwaniaczkach, którzy robią na czarno, maja znikomy zasób wiedzy i
    > dumpingują ceny.

    ja wielokrotnie nadziałem się na naciągaczy. skąd to przekonanie? Bo za
    czasów mojego ojca, "tanie mięso psy jadły". Jak zapłaciłeś to miałeś
    dobrze. teraz niestety tak nie jest. cena nie jest wyznacznikiem
    niczego. moze kotły atv są warte swojej ceny, to nie znaczy ze
    termety/berety/aristony nie.

    > Ale ja Ci powiem, że już dawno wyleczyłem się z "tanich" klientów. Jak
    > zaczyna ktoś ze mną się dochodzić to mówię krótko "można zrobić za darmo
    > - ale samemu". Słyszę odpowiedź "ale ja się na tym nie nam".
    pochwalam. masz święty spokój, ja tą metodę też czasem stosuję. jak to
    nazywam tak: chcę mieć zadowolonych klientów, albo wcale. jak któryś
    przesadza z "taniością" nie robię ikoniec. daje termin na za dwa lata.
    ale nigdy, przenigdy nie powiedziałem żadnemu klientowi ze nie może
    przyjśc z gratami zakupionymi na allegro. wręcz przeciwnie. Jak ja nie
    mogę mu dostarczyć tego co chce, to wolę aby sobie sam kupił w
    hurtowni/internecie sprzęt _wyższej_ klasy i działam.

    > Ale ja się nie denerwuję i nie dochodzę z czyimiś przekonaniami, ale
    > tylko z pisaniem przez te osoby nieprawdy i wszczynaniem awantur.

    ToMasz

    ps
    potrzebuję karty, takie jak dowód osobisty, ale numerowane. posłałem
    dzisiaj kilka zapytań. przy 100 kartach, cena jest lekko niższa niż
    puste karty + drukarka. Gdyby nie powszechne naciągactwo, szukanie
    frajerów, nawet bym nie sprawdził ile kosztuje drukarka i puste karty.
    do łba by mi to nie przyszło. A teraz już wiem ze przy 200 kartach,
    "kupno browaru jest tańsze niż piwa w butelkach"