  • Data: 2021-10-12 06:59:57
    Temat: Re: Wymiana pieca gazowego
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Nie komplikuj rzeczy prostych.
    > Gdyby wp ofercie zamiast "2tys" bylo "rozliczymy wg zuzycia" to ok.

    Panowie, opanujcie sie ;-DDDD

    Zapytałem podczas rozmowy na jakie koszty musze sie przygotować i
    instalator odpowiedział ze około 9,5
    Kiedy poprosiłem o informacje na co konkretnie to powiedział na szybko
    wiec mozliwe ze obaj macie racje i ze te "dodatkowe rzeczy"
    rozliczylibyśmy według zuzycia.

    Nie chciałem mu juz truc dupy i pytać dokładnie bo po pierwsze w tamtym
    momencie wydawałomi sie ze nie skorzystam z jego usług bo termin "za
    miesiac" wydawał mi sie za długi (dzis juz wiem ze nie był :))
    A po drugie nie chciałem wyjsc na klienta liczacego kazda złotówke zeby
    nie zostac odrzuconym w przedbiegach tak jak tu niektorzy pisali ze nie
    chca sie bawic z tanimi klientami :-D

    Dziekuje wszystkim za garsc cennych porad.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.