  • Data: 2021-10-12 06:59:58
    Temat: Re: Wymiana pieca gazowego
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Uzytkownik a...@s...pl ...

    > Do Twojej instalacji tylko ACV Kompakt lub Thermagen i już o tym
    > Ci pisałem. To są jedne z niewielu kotłów na rynku, które odporne
    > są na zanieczyszczenia krążące w starych instalacjach.

    Wybacz, nie wyłapałem nazwy modelu. Dziekuje.

    > Ilea w Twoim przypadku się sprawdzi dokładnie tak samo jak Termet
    > z Twojej oferty. Tyle, że Termeta kupisz o wiele taniej.

    Rozumiem.

    > Zarówno Termet jak i Ilea to kotły do nowych, czystych instalacji,
    > które posiadają podobną budowę i podobne wymienniki ze stali
    > nierdzewnej i obydwa posiadają te same zalety jak i wady.
    >
    > Jeżeli chodzi o kotły ACV/Thermagen to nie sugeruj się cenami w
    > necie, ale pytaj instalatorów.
    >
    > Niestety muszę Cię zmartwić, ale obecnie jest duży problem z
    > dostawami wszelkich urządzeń grzewczych - praktycznie wszystkich
    > firm.

    Tak, juz mi o tym pare osób mowiło.
    Niestety taki sam problem jest zi nstalatorami. Kontaktowałem sie juz z
    10, oferte na w miare dzis dostałem na razie od 1 który instaluje tylko
    Termety (czas realizacji około miesiaca).
    Inni albo 3 miesiace albo nie maja czasu...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie