  • 1. Data: 2011-05-25 18:01:21
    Temat: Re: Wyrównanie podłogi betonowej - zaprawa czy klej?
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    Też byłem taki chojrak, a co tam ja nie wyrównam, 4 m kwadrat przedpokoju?
    Potem kładłem płytki i .... plułem sobie w brodę.
    Ale nic, nauka poszła w las. Chciałem wyrównać schody, przecież to parę centymetrów
    sztuka. Efekt ten sam, jak zacierałem to sobie łapy (zasadniczo przystosowane do
    klawiatury) pozdzierałem.
    Ergo, zrobisz jak zechcesz, ale ja jak będę miał znowu zrobić równą powierzchnię to
    oszczędzę na czymś innym a nie na zaprawie samopoziomującej. To nawet nie chodzi o
    ten poziom tylko o to że nie powstają na niej w trakcie schnięcia dołki i górki.

    --
    ZZ@private

  • 2. Data: 2011-05-28 18:28:43
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "ZbyszekZ" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    2000goo.googlegroups.com...
> [...]
    > chodzi o ten poziom tylko o to że nie powstają na niej w trakcie schnięcia

    Nie mam innego wyjścia
    Posadzka opada na długości 5 metrów pokoju, od okien, o prawie 4 centymetry.
    Miałbym taki próg przy drzwiach do pokoju.
    Nie ma bata, nie wyrównam 60 metrów mieszkania.
    Co za cioty to budowały... k..mać.

    Pozdro.

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2011-05-28 19:49:34
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Irokez" <n...@e...pl> wrote in message

> [...]
    > centymetry.
    > Miałbym taki próg przy drzwiach do pokoju.
    > Nie ma bata, nie wyrównam 60 metrów mieszkania.

    Jedynym wyjściem jest wylewka. Na krzywej posadzce kafli nie położysz. Bedą
    zapadnięte albo będą wystawać narożniki.
    Kupisz paletę wylewki i zrobisz.

    pamiętaj aby zagruntować dwa dni wcześniej, a każde wiadro po rozrobieniu
    worka zamieszać po 5 minutach drugi raz zanim wylejesz.

  • 4. Data: 2011-05-29 12:38:58
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości
    > Jedynym wyjściem jest wylewka. Na krzywej posadzce kafli nie położysz.
    > Bedą zapadnięte albo będą wystawać narożniki.
    > Kupisz paletę wylewki i zrobisz.

    Ale wylewka będzie dążyć do poziomu, co mi da 4 centymetrowy próg przy
    drzwiach z przedpokoju. Jak w przedwojennych domach.
    Aby go nie było musiałbym rozkuć dawno położone kafle w przedpokoju i wylać
    go o te 4cm wyżej, położyć nowe kaflke.
    Dalej pociągneło by to prucie 2 kolejnych pokoi, i niedawno robionej kuchni
    i łazienki.
    Nie będę zamawiał gruszki z wylewką. Nie mam też tyle kasy a i tak nie
    planuję tu dłużej niż 10 lat mieszkać.
    Wypoziomuje ręcznie zaprawą dziury, ale zachowam aktualny spad podłogi.
    Trudno.. będzie pochylone trochę.
    Panele na tym będą a nie kafle.
    Grunt kupiłem i dziś się zabieram do roboty.
    Potem jeszcze ściany równać.. 3cm od pionu góra względem dołu.. tragedia.No
    cóż.. gips szpachlowy potem gładź i jakoś będzie.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2011-05-29 13:48:45
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    > Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości
    >
    > Ale wylewka będzie dążyć do poziomu, co mi da 4 centymetrowy próg przy

    Ahhh to w przeciwną stronę sory.

    Są szlifierki ale może się okazać, że trzeba by za dużo zdejmować i posadzka
    bedzie za cienka. Kuć i od nowa.