    From: ZbyszekZ <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wyrównanie podłogi betonowej - zaprawa czy klej?
    Date: Wed, 25 May 2011 11:01:21 -0700 (PDT)

    Też byłem taki chojrak, a co tam ja nie wyrównam, 4 m kwadrat przedpokoju?
    Potem kładłem płytki i .... plułem sobie w brodę.
    Ale nic, nauka poszła w las. Chciałem wyrównać schody, przecież to parę centymetrów
    sztuka. Efekt ten sam, jak zacierałem to sobie łapy (zasadniczo przystosowane do
    klawiatury) pozdzierałem.
    Ergo, zrobisz jak zechcesz, ale ja jak będę miał znowu zrobić równą powierzchnię to
    oszczędzę na czymś innym a nie na zaprawie samopoziomującej. To nawet nie chodzi o
    ten poziom tylko o to że nie powstają na niej w trakcie schnięcia dołki i górki.

    --
    ZZ@private