  • Data: 2014-07-21 17:31:13
    Temat: Re: Wytyczanie domu na działce - czy mogę samodzielnie?
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez .wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Budyń" <b...@r...pl> napisał w wiadomości
    news:7906f8bd-9bdf-47e7-816c-ddb065877f79@googlegrou
    ps.com...
    W dniu niedziela, 20 lipca 2014 08:31:04 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:
    > wyci�ganie kasy, czy ma to jakie� logiczne uzasadnienie?

    wytyczenie jest po to zebys wiedzial gdzie budujesz, a obmierzasz zebys
    wiedzial czy ci sie udało :) O ile w budynku to juz sie nie pomylisz - to z
    przyłączami różnie bywa. Bo na koniec obmierzasz wszystko, przylacza,
    studnie, place, oczyszczalnie szambo itp.

    Jak sam wytyczy to na samym koncu sie zdziwi ze budowlancy przyjdą po
    dopłatę bo budynek 0,5m dłuższy w związku z tym długości ścian murowanych
    się zwiększają, powierzchnia do malowania tez powierzchnia elewacji też itd
    itp