  • Data: 2009-03-02 05:48:49
    Temat: Re: Wywaliłem kafelkarza na zbity pysk :-)
    Od: "Marcin W" <m...@N...PISZ.TEGO.wajnert.org> szukaj wiadomości tego autora

    > mnie to wygląda na brak nadzoru i zatrudnianie bylejakich fachowców czytaj
    > najtańszych,

    Znam takie budowy... takie kwiatki pozostają po ekipach które mają bardzo
    poważne problemy z dostaniem kasy za wykonane prace... wtedy ludzka
    życzliwość rodzi takie pomysly jak tu takiego chuja w kosmos wywalić... i
    żeby po nocach później w swoim domku "za darmo" miał koszmary.
    Niestety duuuża część "inwestorów" - lubią gdy się tak o nch mówi - to
    zwykłe chujki które nie mają w zwyczaju płacić - budowlańcy to głupole i
    myślą że dostaną 20 zł/rg - na piwo dostaną i do domu ;)

    Pzdr.
    Marcin W.