  • Data: 2011-03-17 10:24:24
    Temat: Re: YTONG - kontar - STYROPIAN
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Adam" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:ca32828a-fae9-4927-9f75-6b5d045c8593@p16g2000vb
    i.googlegroups.com...
    On 17 Mar, 10:56, "Kris" <k...@w...pl> wrote:

    >Nie 30, tylko 20. Margines bledu. Drobnostka :) Mi w PINB przy
    >odbiorze gosc zmierzyl linijka najpierw jakas odleglosc w projekcie
    >zagospodarowania, a potem na mapce powykonawczej od geodety i
    >stwierdzil ze jest roznica jednego METRA :D Ale machnal reka i
    >powiedzial ze to sie miesci w granicy bledu :D

    To ja wiem jak jest w praktyce. Ale moze byc w skrajnej sytuacji tak ze masz
    odleglosc od granicy 4 metry, docieplisz 20cm styro i masz 3,8metra. I jak
    sasiad wredny nadzór wezwie to klopot gotowy. Ale to skrajny przypadek to
    fakt.

    >Pozatym jezeli tak chcesz liczyc to tak czy siak w przypadku 2W
    >potrzeba mniejszego fundamentu.

    Nie jestem pewien czy dla ytonga 36,5 musi byc szerszy jak dla porothermu
    25cm. Ale tu nie upieram sie moze masz racje

    >Liczy sie warstwa konstrukcyjna. Styro nie potrzebuje fundamentu.

    Ale liczyles ile powierzcni uzytkowej zyskujesz

    >No ja mam 21 warstw, a ci co nie maja piwnicy - jakies 10. Roznica
    >wyjdzie polowe "tysi" ;)

    Ja mam chyba 6 lub osiem warst+ lawy

    Krzysiek