  • Data: 2011-03-17 19:29:52
    Temat: Re: YTONG - kontar - STYROPIAN
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:op.vshf20c31cvm6g@lap...
    Dnia 16-03-2011 o 21:57:00 Maniek4 <r...@l...pl> napisał(a):

    >Maniek ma z dokładnością do 0,1 a to jest tyle co nic, zauważ że ściana
    >pod styropianem ma 13-16 st dla -20 na zewn a w środku wiecej, także
    >różnica dla stropu
    >to jest 0 do -3 st dla 1W i 13-16 dla 2W, widzisz różnicę?
    >a dla stropu jest ona kolosalna bo beton jest dobrym przewodnikiem ciepła i
    >' wyprowadza' ci tą temp do pomieszczenia, także nie mów że jest podobnie
    >bo nie jest.

    Do tej pory pisaliscie o mostkach w scianie 1W w tym miejscu. Ja widze tu
    zimniejsze miejsce a nie mostek. Uznajmy, ze to kwestia interpretacji. Mniej
    wiecej chodzi o to, ze przedstawiacie te mostki jako istniejace jedynie w
    scianie 1W a nie mozna tak sobie przyjac, ze tu jest mostek a w 2W ciagle
    U=0,18.

    >Ale nieporównywalne do 1W.

    Pisalem gdzies, ze 1W jest cieplejsza?

    >Maniek proszę cię nie pier..l jak taki sam, ściana 1W ma w środku temp
    >13-15 st
    >a 2W ma 21, ściana 1W ma na zewn -20 a wśrodku 0 i kondesację pary wodnej
    >ściana 2W ma na zewn 13-15 st a kondesacja nie następuje, czy to jest taki
    >sam rozkład?
    >pPoszukaj sobie przekrojów ścian i ich izotermy temp i wilgotności i sam
    >zobacz, bo ja niem ma juz siły tłumaczyć ci oczywistych rzeczy.

    Kurna, chcesz dyskutowac na poziomie jakims podstawowym? Naprawde uwazasz,
    ze nie widzialem rozkladu izoterm w scianach? Piszac, ze jest taki sam
    znaczy, ze maja ten sam kierunek. Jednak nie wiedzialem, ze piszac co
    kolwiek trzeba najpierw sprawdzic kontomierzem i precyzowac kazde zdanie bo
    ktos moze czepnac sie jednego malo istotnego slowa. Mialem nadzieje, ze po
    kilku juz latach nie musimy tu nic precyzowac w tak oczywistych kwestiach.

    Przypominam, ze pisalismy o stropach.

    Pozdro.. TK