  • Data: 2011-03-17 10:14:33
    Temat: Re: YTONG - kontar - STYROPIAN
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 16-03-2011 o 21:57:00 Maniek4 <r...@l...pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "janusz_kk1" <j...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci
    > Dnia 16-03-2011 o 10:42:14 Adam <a...@g...com> napisa?(a):

    > To nie jest tak, ze w scianie 2W nie ma tego problemu. W jakims stopniu
    > bedzie mniejszy, ale nie liczcie na to, ze sciana w miejscu stropu mimo
    > ocieplenia ma takie same U jak w calej powierzchni.
    Maniek ma z dokładnością do 0,1 a to jest tyle co nic, zauważ że ściana
    pod styropianem ma 13-16 st dla -20 na zewn a w środku wiecej, także
    różnica dla stropu
    to jest 0 do -3 st dla 1W i 13-16 dla 2W, widzisz różnicę?
    a dla stropu jest ona kolosalna bo beton jest dobrym przewodnikiem ciepła i
    ' wyprowadza' ci tą temp do pomieszczenia, także nie mów że jest podobnie
    bo nie jest.

    Strop, nadproza,
    > balkony, narozniki i wykusze to zawsze wiekszy przewodnik i kazda sciana
    > tym miejscu bedzie miala wieksze straty.
    Ale nieporównywalne do 1W.

    Rozklad temp w obu scianach
    > rozpatrywanych jako calosc bedzie taki sam,
    Maniek proszę cię nie pier..l jak taki sam, ściana 1W ma w środku temp
    13-15 st
    a 2W ma 21, ściana 1W ma na zewn -20 a wśrodku 0 i kondesację pary wodnej
    ściana 2W ma na zewn 13-15 st a kondesacja nie następuje, czy to jest taki
    sam rozkład?
    pPoszukaj sobie przekrojów ścian i ich izotermy temp i wilgotności i sam
    zobacz, bo ja niem ma juz siły tłumaczyć ci oczywistych rzeczy.

    tylko izotermy beda co
    > najwyzej
    > lagodniejsze i rzecz jasna przesuniete wzgledem osi
    Sa zupełnie inne.

    --
    Pozdr
    JanuszK