  • Data: 2012-12-11 08:58:29
    Temat: Re: Z cyklu ocieplenie dachu
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "M." <...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:50c650a9$0$1300$65785112@news.neostrada.pl...

    > Tak. Widziałem taki stary dom. Śnieg na dachu się nie topi, temperatura w
    > środku 13C, poddasze nieocieplone to i śnieg się nie topi.
    >
    > Moim zdaniem te zdjęcia nie dowodzą jeszcze tego, że jest źle.

    Nie zostałbyś Szerlokiem. Skoro w przybudówce-kotłowni palą to i w domu
    jest ciepło. Znam tych ludzi co tam mieszkają i zaręczam że w środku mają
    grubo ponad 21stC. Na zdjęciach widać jeszcze dwa inne dachy na południe,
    tam też 13stC?A może wszystkie dachy w okolicy mam zrobić zdjęcia i tez
    powiesz że tam jest 13stC?

    Marek