    From: robercik-us <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Z czego zrobić izolację dźwiękową?
    Date: Sun, 10 Jan 2010 23:32:32 +0100

    Jacek "Plumpi" pisze:

    > Wiesz o tym, że... [..]

    Wiem wiem... :-), tylko w te techniczne szczegóły się już nie wgłębiam.

    Po prostu jak koleś ma jakiś tani kibelmarketowy sprzęt na którym na
    żółtej etykietce napisali 1000W, to jest szansa, że ścianę da się
    uszczelnić na tyle, że po drugiej stronie hałas będzie akceptowalny, ale
    jak by okazało się, że facet lubi mocniej sobie posłuchać i ma na
    czym... to może być cieniutko... :-).

    Wątkotwórca jednak napisał powyżej, że wcześniej na tej właśnie ścianie
    stała u niego meblościanka średnio zastawiona i dawała średnio radę :-),
    to znaczy, że nie powinno być tak źle :-).

    Miejmy nadzieję, że sąsiad Rentiera nie ma jakiegoś profesjonalnego
    sprzętu :-)))

    pozdr.
    robercik-us