  • Data: 2010-01-11 16:08:26
    Temat: Re: Z czego zrobić izolację dźwiękową?
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hifcuk$61b$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Basreflex bo o tym mowa działa w nich tylko dla tonów niskich.
    > Średniotonowe głośniki są w swojej komorze. Tak samo wysokotonowe są
    > konstrukcją zamknięta.

    Dokladnie. W sumie kazdy zestaw glosnikowy jaki by nie byl, cierpi na brak
    dolu, dlatego tez jako bass-reflex robi sie w zasadzie tylko doly. Bardzo
    rzadko srodek robi sie jako bass-reflex - chyba, ze jest projektowany jako
    zestaw 4-drozny i zazwyczaj tylko w sprzecie estradowym.

    > Ale miały kilka niedociągnięć. Niedostateczne wypełnienie matą filcową
    > oraz słaby montaż zwrotnicy na blecach plastikowej obudowy
    > średniotonowego. U mnie cewka zwrotnicy pod wpływem drgań odpadła w obu
    > kolumnach robiąc sporą dziurę. Musiałem kleic i wzmacniać laminatem.

    Niedociagniec bylo wiele, ale o dziwo wiele zachodnich firm polecalo wlasnie
    zestawy Altus do swoich "wiez". Bylem zaskoczony, kiedy zobaczylem to w
    niemieckich folderach i katalogach.