  • Data: 2010-01-11 09:09:58
    Temat: Re: Z czego zrobić izolację dźwiękową?
    Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "M" <M...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hid7qv$89p$1@node1.news.atman.pl...
    > robercik-us pisze:
    >> M pisze:
    >>> http://www.muratorplus.pl/technika/izolacje/produkt-
    specjalny-do-izolacji-akustycznej_64185.html

    > Proponuję następnym razem uważnie czytać. Pytek widział materiał tłumiący
    > na jachcie - spodziewam się, że mogło to być coś, do czego link podałem. W
    > kwestii możliwości tłumienia się nie wypowiadam - zwłaszcza, że dość
    > wyraźnie było napisane w artykule, że trzeba to łączyć z innymi
    > technologiami, by osiągnąć odpowiednią skuteczność.

    Tak ale na jachcie silnik zawieszony jest z pewnościa na specjalnych
    poduszkach tłumiących przenoszenie drgań o niskich częstotliwościach których
    taka mata nie stłumi.
    W każdym samochodzie tez masz tylko matę między kabiną a silnikiem ale
    silnik zawieszony jest na specjalnych poduszkach. Im droższy samochód tym
    lepsze poduszki.

    Marek