  • Data: 2020-08-23 17:57:57
    Temat: Re: Z szacunkiem i rezerwą
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Kadar Oszmanski napisał:

    > Niestety jest dokładnie odwrotnie czyli tak jak napisałeś na
    > początku zapaćkane jakimś świństwem, które teraz odpada.

    Czyli ktoś zepsuł. Jakiś konkretny człowiek, dążąc ku polepszeniu.

    > To zależy jaki jest punkt wyjściowy. Ten z którym będę miał
    > do czynienia chyba jest gorszy od karton gipsu.

    Ależ ja nie twierdzę, że w karton-gipsach jest coś złego! Tylko
    trzeba się na coś zdecydować. Więc patrz punkt pierwszy: polubić.
    Może się uda. Może samo odpadnie, jak ten tynk. Albo pomóc mu czymś
    delikatnie, szczotką, szlifierką. Albo chemicznie, mordofiksem
    jakimś. Jak się człowiek z takim drewienkiem przy pracy zbliży,
    większa jest szansa, że zapała sympatią. Wzajemną. Sufit podwieszany
    z karton-gipsu zawsze można zrobić, na to jest czas.

    --
    Jarek