eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domZEPTER - odpowiedź w sprawie wadliwego czajnika - WARTO PRZECZYTAĆ heheheRe: ZEPTER - odpowiedź w sprawie wadliwego czajnika - WARTO PRZECZYTAĆ hehehe
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt
    -exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POST
    ED!not-for-mail
    From: "gucio" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    References: <4ce3a58b$0$20993$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@o...googlegroups.com>
    Subject: Re: ZEPTER - odpowiedź w sprawie wadliwego czajnika - WARTO PRZECZYTAĆ
    hehehe
    Date: Wed, 17 Nov 2010 12:06:54 +0100
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-EsetScannerBuild: 8191
    Lines: 25
    Message-ID: <4ce3b74f$0$21001$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 212.160.117.56
    X-Trace: 1289992015 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 21001 212.160.117.56:4274
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.dom:125544
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Jarek P." <j...@g...com> napisał w wiadomości
    news:0a56e224-5169-43b5-b0f9-5acb4262219b@o34g2000vb
    i.googlegroups.com...

    Oj po prostru dostałeś SOSa, czyli Standardową Odpowiedź Spławiającą,
    on aby miała dokładnie taki sam sens, a i formę pewnie zbliżoną u
    dowolnego dystrybutora czajników, jeśli nawet złożysz reklamację u
    Zelmera, nie spodziewaj się innej.

    nie nie. Zelmer odpowiedział profesjonalnie:

    Dzień dobry

    Jeżeli jest to jeden z czajników: 17 Z 010, 17 Z 011, 17 Z 012, 17 Z 018 lub
    17 Z 024 - czajnik przysłać do nas z listem wyjaśniającym reklamację,
    adresem, numerem telefonu, kopią zaświadczenia i oryginalną kartą
    gwarancyjną. Jeżeli jest to inny typ - proszę udać się do serwisu ( wykaz na
    stronie www.zelmer.pl ) - serwis ( jeżeli potwierdzi Pana spostrzeżenia)
    wystawi oświadczenie o nienaprawialności czajnika. Wtedy proszę przysłać
    czajnik do nas - z dokumentami jak wyżej.

    Z poważaniem



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1