eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domZEPTER - odpowiedź w sprawie wadliwego czajnika - WARTO PRZECZYTAĆ heheheRe: ZEPTER - odpowiedź w sprawie wadliwego czajnika - WARTO PRZECZYTAĆ hehehe
  • Data: 2010-11-17 11:06:54
    Temat: Re: ZEPTER - odpowiedź w sprawie wadliwego czajnika - WARTO PRZECZYTAĆ hehehe
    Od: "gucio" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Jarek P." <j...@g...com> napisał w wiadomości
    news:0a56e224-5169-43b5-b0f9-5acb4262219b@o34g2000vb
    i.googlegroups.com...

    Oj po prostru dostałeś SOSa, czyli Standardową Odpowiedź Spławiającą,
    on aby miała dokładnie taki sam sens, a i formę pewnie zbliżoną u
    dowolnego dystrybutora czajników, jeśli nawet złożysz reklamację u
    Zelmera, nie spodziewaj się innej.

    nie nie. Zelmer odpowiedział profesjonalnie:

    Dzień dobry

    Jeżeli jest to jeden z czajników: 17 Z 010, 17 Z 011, 17 Z 012, 17 Z 018 lub
    17 Z 024 - czajnik przysłać do nas z listem wyjaśniającym reklamację,
    adresem, numerem telefonu, kopią zaświadczenia i oryginalną kartą
    gwarancyjną. Jeżeli jest to inny typ - proszę udać się do serwisu ( wykaz na
    stronie www.zelmer.pl ) - serwis ( jeżeli potwierdzi Pana spostrzeżenia)
    wystawi oświadczenie o nienaprawialności czajnika. Wtedy proszę przysłać
    czajnik do nas - z dokumentami jak wyżej.

    Z poważaniem



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1