  • Data: 2012-05-08 15:20:47
    Temat: Re: Zabezpieczenie pianki montażowej?
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 08-05-2012 o 15:09:03 dyfer <d...@w...pl> napisał(a):

    > Witajcie,
    >
    > Chciałbym zapytać o sprawdzone metody zabezpieczenia pianki montażowej w
    > oknach (inne niż folia paroprzepuszczalna) . Ocieplenie budynku będę
    > robił dopiero na jesieni (okna zamontowałem tydzień temu) i obawiam się
    Spokojnie, słońce a dokładnie UV wnika tylko milimetr może dwa i tyle
    pianki
    się zepsuje ale ta warstwa ochroni resztę głębiej, to działa podobnie
    jak patyna na miedzi.

    > że do tego czasu promienie UV uszkodzą piankę na tyle że będzie nadawała
    > się do wymiany.
    >
    > Zastanawiam się nad oklejeniem pianki od zewnątrz klejem do siatki,
    > myślicie że będzie dobrze?
    Możesz, możesz też kupić dobrą taśmę malarską, ale ja bym dał spokój,
    sam miałem okna z pianką wystawione na ponad rok i nic się nie stało, tylko
    warstewka pianki się zsypała, przetarłem ją ręką nakleiłem styro i
    zapiankowałem
    szaprę od nowa, pod klej i siatkę.

    --
    Pozdr