    From: "Irokez" <n...@e...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Zabudowa grzejnika w kuchni...
    Date: Wed, 10 Feb 2010 19:35:04 +0100

    Użytkownik "Czarek" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:hkutfk$r6j$1@news.onet.pl...

> [...]
    > nieracjonalne będzie przenoszenie grzejnika w inne miejsce, czy
    > projektowanie z tego powodu mniej wygodnej zabudowy kuchennej. Biorąc pod
    > uwagę, że powierzchnia ścian zewnętrznych względem wewnętrznych w mojej
    > kuchni jest wyjątkowo mała (jak 1:3,5), a ponieważ dużo gotujemy i
    > pieczemy to duża ilość ciepła będzie dostarczana z innych źródeł niż
    > grzejniki, to myślę że faktyczna kwota ma szansę być nawet mniejsza niż
    > teoretycznie wyliczona.
    >
    > Jak ktoś doczytał do tego miejsca to z chęcią czekam na uwagi, czy moje
    > przemyślenia są słuszne, czy może gdzieś popełniłem błąd?

    Nie mam pojęcia, moja kuchnia to kwadrat gdzie 2 ściany wewnetrzne, jedna
    zewnętrzna i jedna zewnetrzno-wewnętrzna (a takie ostatnie pietro
    przesunięte o półpietro względem półpietra obok).
    Ja przeniosłem kalafior spod okna na ściankę obok. Zamieniłem go na ładny,
    dobrany kolorystycznie do reszty grzejnik Regulus.
    Jak się gotuje to owszem jest ciepło. Ale jak nie to w te mroźne dni jest
    chłodnawo po zakręceniu kalafiora - blok nieocieplony jeszcze niestety.
    Przeniesienie to był moment, pare rurek miedzi, kolanek i polutowanie.
    Regulus sam jest lekki i łatwo mocuje się na uchwytach.

    Jakoś nie wyobrażam sobie grzejnika za szafkami z zakurzoną kratką wywiewową
    w blacie.

    > Pozostaje jeszcze najważniejsze dla mnie w tym momencie pytanie:

    nie wiem, nie mam.

    > Pozdrawiam

    również

    --