    From: wolim <n...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Zabudowa kominka - pytania
    Date: Mon, 19 Dec 2011 08:52:45 +0100

    W dniu 2011-12-19 08:26, 4CX250 pisze:

    > Maniek widzę że stawiasz kominek i też masz dylematy jak ja. Z tego co
    > się dowiadywałem, komora dekompresyjna musi być koniecznie gdy kominek
    > ma sięgać stropu.
    > Ja natomiast mam inny problem. Czy komora dekompresyjna u mnie, przez
    > którą nie przechodzi przewód dymowy także musi być izolowana czy też
    > wystarczy puste pudło z płyt GKF? Dzisiaj wybiorę się do zakładu
    > kominiarskiego i podpytać będę musiał bo stanąłem z robotą.

    Przez komorę dekompresyjną z założenia nie może przechodzić kanał dymowy. :)

    Izoluje się tylko komorę "kominkową", w tym także przegrodę między
    komorą "kominkową", a dekompresyjną.

    Komora dekompresyjna pozostaje bez izolacji i należy jej zapewnić
    wentylację - dwie kratki na różnych wysokościach po obu stronach komory
    (w miarę możliwości oczywiście, bo to zależy od kształtu komory).

    Pozdrawiam,
    MW