    From: "Kris" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Zabudowa kuchni - montaż mebli kuchennych
    Date: Mon, 1 Jun 2009 22:36:03 +0200

    news:h012f3$3tl$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    wolim napisal:
    > Zamówiłem właśnie kuchnię w salonie, ale za montaż wołają sobie 13%
    > wartości
    > kuchni, co u mnie wychodzi prawie 2 tysiące złotych. Doszedłem do wniosku,

    >No to policzmy: 13% -> 2000 zl
    >czyli: 100% -> 15300 zl

    >I teraz sie zastanow, czy za 2000 zl warto ryzykowac uszkodzenie
    >przy montazu mebli wartych ponad 15 tys. zl. oraz calkowity brak
    >jakiejkolwiek gwarancji?

    Pewnie ze warto- pod warunkiem że ma sie troche zdolnosci manualnych i
    zmysłu technicznego. Taki montaż to nie jest przecież az tak bardzo
    skomplikowana sprawa.
    I jaka utrata gwarancji?. Jak osprzet nawali lub blaty zaczna sie odbarwiac
    to muszą wymienic i montaż tu nie ma nic do tego.
    Ja zastanawiam się tylko co to za salon który traktuje tak klienta.
    Przy tej cenie zakupu to montaż powinien być gratis lub za symboliczna
    kwotę.
    Ja salon który tak zagrywa z klientem omijał bym szerokim łukiem.
    Takie marketingowy bełkot: meble kosztują 15tys ale zrobimy "promocje" i
    sprzedamy za 9tys. Plus montaz 2000zł.
    Tak zamotać klienta żeby nie wiedział o co chodzi. I gadka pewnie że tylko
    ich ekipa zamontuje profesjonalnie itp.

    Kris