  • Data: 2010-08-05 10:44:01
    Temat: Re: Zabudowa rzutnika i ekranu
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik amir napisał:

    > 1 hdmi - monitoring
    > 2hdmi komputer PC schowany pod salonem
    a jak ktoś nie ma piwnicy ?
    > 3hdmi televizja cyfrowa
    > 1 scart - kamera analogowa przy wejsciu glownym
    > 2scart kamera domofon
    >
    > narazie do tego uzywam :)

    A serio to nie lepiej wprowadzić wszystkie sygnały z kamer na głowicę i
    podać to na wejście do telewizora ? Wtedy nie bujasz się po złączasz,
    tylko na konkretnych programach masz konkretne kamery. Nie wiem czy jest
    to poprawnie, ale kiedyś u jednego gościa właśnie tak widziałem zrobioną
    instalację

    pozdrawiam
    rafał