  • Data: 2010-08-05 10:48:11
    Temat: Re: Zabudowa rzutnika i ekranu
    Od: Michał Gut <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > się tak nie uśmiałem. No chyba że to 78W PMPO (co się zawsze tłumaczyło
    > jako: Pan Marian Pomylił Obliczenia). Mimo, że Michał namawia na Benq,
    > Acera czy Lg, przyznam, że są to urządzenia poprawne lecz nie najwyższych
    > lotów.

    ale rozsadne cenowo - tanie lampy i popularne.

    Mimo wszystko polecałbym ci nowego Epsona, Sanyo,
    > Hitachi - po prostu za podobne pieniądze dają lepszą gwarancję i
    > zdecydowanie lepszy obraz.

    zgoda ale i drozsze lampy. z tych lepsiejszych napewno da sie znalezc cos
    taniego i rozsadnego ale zdecydowanie bedzie z takich prostszych i bardziej
    budzetowych urzadzen - wlasnie ze wzgledu na masowowc