  • Data: 2010-08-06 06:48:51
    Temat: Re: Zabudowa rzutnika i ekranu
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "J_K_K" <J...@i...fm> napisał w wiadomości
    news:i3cjlr$b2e$1@speranza.aioe.org...
    > Np. tuner SAT, nagrywarka, magnetowid, amplituner kina domowego,
    > modulator kanału zwrotnego, wolne na kamerę, aparat.
    > Akurat 6 :-)
    Czyli tak jak myslałem- wg teori przydatne w praktyce nie bardzo
    -tuner tv sat- ok
    -nagrywarka- dodatkowe pudełko za niemałe pieniadze gdyz nagrywac mozna
    bezpośrednio na tunerze operatora sateitarnego
    -amplituner kina domowego- tu wejscie hdmi nie jest konieczne chyba
    -magnetowid- ktoś to jeszcze uzywa- bo ja już od dawna nigdzie nie widziałem
    -modulator kanału zwrotnego- tu nawet nie wiem co to jest i do czego słuzy
    -kamera, aparat- jezli juz podłączane pod tv to używane naprzemiennie wiec
    jedno wejście wystarcza

    Ale ok nie sprzeczam się, jak ktoś lubi gadżety(monitorig, domofon itp) to
    mu i kilkanascie wejś i wyjść będzie za mało.
    Jednak w praktyce jw większości przypadków jest inaczej
    Ale jak pisałeś każdemu wg potrzeb

    Krzysiek