    From: "Kris" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Zabudowa rzutnika i ekranu
    Date: Fri, 6 Aug 2010 11:27:54 +0200

    Użytkownik "J_K_K" <J...@i...fm> napisał w wiadomości
    news:i3gfbp$6rg$1@speranza.aioe.org...
    > Użytkownik "Kris" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:i3gb8l$6aa$1@news.onet.pl...

    > Raczej na niektórych tylko, w drozszej opcji.

    E tam. Jest tego pełno za nieiwielkie pieniadze

    > I naziemnej nie nagrasz.
    Fakt nie nagram
    Ale nagrywarka to zabawka naprawd dla tv maniaków.
    Jak ktoś lubi/ potrzebuje to wyda te kilka setetk i uzywa.
    Każdemu wg. potrzeb

    > HDMI może nie, ale Euro jak najbardziej.

    Przynajmniej jedno gniazdo scart kazdy tv ma-* to standard i za to się nio
    przepalca jak za kilka hdmi i wbudopwany tuner.
    > I nie masz żadnych starych kaset z młodości ;-) ?

    Ja nie mam.
    Ale nawet jakbym miał to odtwarzane byłyby zapewnie bardzo sporadycznie więc
    nie widzę sensu aby magnetowid stał i kurzył się na stałe podłączony do
    telewizora.
    Przy okazji dyskusji przypomniało mi się ze mam magnetowid, leży w pudełku w
    garażu. Jak będzie potrzebny to mam nadzieje że zadziała. Mój tv samsung ma
    dwa scarty to będzie gdzie podłączyć.;))

    > Jednak w praktyce jw większości przypadków jest inaczej
    > Zależy u kogo :-)

    > Tak właśnie.
    > Aczkolwiek potrzeby "czasami" pojawiają się później
    > i warto je też przewidywać.

    Nie ma sensu przepłacać za coś co w przyszłośći może sie pojawić.
    Ja uwazam ze jak potrzeba się pojawi to wtedy zapłace za jej zrealizowanie.

    Krzysiek