  • Data: 2010-08-09 10:10:14
    Temat: Re: Zabudowa rzutnika i ekranu
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "rrr" <r...@o...rrr.pl> napisał w wiadomości
    news:i3oig2$r7j$1@inews.gazeta.pl...

    > Oj byłbyś, przykro mi bardzo, ale urządzenie, które kupiłeś nie jest
    > najlepszym wyborem. (chyba, że tylko cena), biorąc do ręki każdy z
    > markowych (niech to będzie marka Benq, Acer, nie mówię o lepszych)
    > zobaczyłbyś różnicę. Rozdzielczość VGA stosowało się jakieś 8 lat temu:)
    > No i reszta, optyka , równomierność oświetlenia. Pewnie, że z braku laku i
    > za takie pieniądze..., ale ogólnie wybacz, lepiej pożycz z zaprzyjaźnonej
    > firmy jakiekolwiek urządzenie a zobaczysz różnicę.

    Pewnie masz racje. Ale skoro to konkretne urzadzenie spełnia jego wymagania
    to nie widzę potrzy kupowac lepszergo. Skoro jakośc obrazu itp go zadowala
    to bez senu kupowac coś lepszego. A czy VGA czy coś lepszego? To dla
    koneserów. Ja mam aktualnie dekoder cyfry i pewne programy sa nadawane w
    jakości HD a większość normalnie. I uwierz mi te normalne mi jak najbardziej
    odpowiadaja- patrzac na programy HD różnica dla mnie nie jest warta zadnych
    dodatkowych nakładów. A ponieważ dekoder hd z twardym dyskienm kupiłem z
    lombardu okazyjnie za bodajże 80zł to z niego korzystam. Gdybym miał
    cokolwiek zapłacic więcej za jakość HD na pewno bym z tego nie skorzystał.
    Z drugiej strony piszesz o tym urzadzeniu że jest marnej jakości a z
    pewnością nie miałes okazji go przetestować "na żywo"
    Ja juz w ostatnih latach kilkakrotnie przwekonałem sie że nie warto
    przepłacać za "marke" i logo producenta. Czasami bezmarkowe produkty maja
    bardzo zbliżona funkcjonalność. A te markowe powstaja z reguły w tych samych
    chińskich fabrykach.

    Krzysiek