  • Data: 2011-05-10 06:34:44
    Temat: Re: Zadziwiajace nowe metody budowania.
    Od: Shaman <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 09-05-2011 o 20:06:36 Maniek4 <r...@l...pl> napisał(a):

    > Jak chcesz sie stosowac do pustej w srodku sciany od fundamentu do
    > wienca?

    Wykazujesz złą wolę. Napisałem o wymaganiach stawianych przez technologię.
    Jak chcesz wiedzieć do czego się stosować to zapoznaj się z technologią.
    Nie masz na ten temat żadnej wiedzy a krytykujesz.

    > Twardziel z tego czlowieka, naprawde oderwal pustak na zaprawe, czy tylko
    > medrkowal?

    1. Odpowiedz najpierw czy próbowałeś oderwać pustaki klejony DRYFIXem czy
    jedynie mędrkujesz?
    2. Wskaż miejsce w którym napisałem, że ktokolwiek oderwał pustak na
    zaprawę.
    3. Wiesz co to Porotherm Profi i jak się toto klei?
    4. To był człowiek z Wienerbergera, taki techniczny, który przyjeżdża pomóc
    ekipie położyć pierwszą warstwę. Mam prawo twierdzić, że orientował się w
    temacie lepiej niż Ty. Był u kumpla na budowie i odpowiadał na moje
    wątpliwości co do tej metody z pianą. Nie mędrkował tylko opowiadał o
    swoich
    własnych doświadczeniach. A Ty opowiadasz o twoim własnym widzimisię.

    > Fascynujace, ze nikt z Was nie ma kompletnie zadnych watpliwosci. Kto
    > dzis pamieta faliste pokrycie dachowe Onduline - niby doskonale do krycia
    > finalnego. Jak sie skonczylo? A moze hydraulicy pamietaja instalacje CO
    > robione z klejonego PCV? Przeciez to tez bylo dopuszczone do stosowania.

    Kto dziś pamięta ołowiane rury wodociągowe.. Ty oczywiście pamiętasz więc
    wodę czerpiesz ze studni bo wodociągom nie ufasz ;P Cały Twój wywód jest
    zupełnie nie trafiony. Pewna liczba nieudanych patentów i technologii
    nie przesądza o porażce wszystkiego co nowe. A instalację z klejonego PCV
    mam
    obecnie w łazience i nie widzę powodów do narzekań. Wprawdzie łazienka w
    bloku
    maleńka więc i instalacja zbyt okazała nie jest ale nic się z tym nie
    dzieje.

    > Prawdopodobnie tak.
    > mi sie wydaje, ze
    > coraz latwiej wcisnac kazdy shit bez jakich kolwiek watpliwosci.
    > Wystarczystary telefon w nowej obudowie i jes git. Jak mam tak
    > bezkrytycznie wszystko
    > przyjmowac to wole juz sie starzec.

    Przyjmowanie wszystkiego bezkrytycznie jest tak samo niemądre, jak
    twierdzenie, że wszystko co nowe jest do kitu tylko dlatego, że nie może
    byc dobre, bo jest nowe. Prawda jest taka, że nie masz odpowiedniej
    wiedzy, żeby o tym zawyrokować. Ja nie przyjmuję wszystkiego bezkrytycznie
    ale też nie skreślam rozwiązań z góry tylko dlatego, że ich nie znam.

    Polska to jeszcze ciągle zbyt biedny rynek, ale w Niemczech buduje się
    pokazowe domy stosując nowy system, każdy sobie może postukać w ścianę i
    sprawdzić, czy nie wieje z gniazdek :)

    --
    PZDR
    Shaman