eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieZalewanie betonu pod ogrodzenie - opłaca się w betoniarce? › Re: Zalewanie betonu pod ogrodzenie - opłaca się w betoniarce?
  • Data: 2011-06-15 14:13:14
    Temat: Re: Zalewanie betonu pod ogrodzenie - opłaca się w betoniarce?
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jun 15, 12:19 pm, "gucio" <d...@o...pl> wrote:
    > Mam do zalania 80 mb fundamentu pod ogrodzenia. Zak adaj c, e g . b dzie
    > wynosi a ok. 100 cm, cokolik ok. 50cm, szer. ok. 25cm. wychodzi ok. 30 m3
    > betonu (boli....)
    >
    > Cena 1 m3 B15 w betoniarni to ok. 240 z . - wychodzi w sumie ok. 7200 z za
    > ca o + 400 z pompa = 7600 z .
    >
    > Teraz rozpatruj c betoniark i w asny towar. Na 1m3 betonu B15 idzie 0,3t
    > cementu (400z /t) i 800 kg piasku ( rednica do 2mm - 200 z za 12t)  + woda
    > +pr d co daje nam ok. 145 z /m3. W sumie daje nam ok. 4350 z za ca o . Ale
    > trzeba nakr ci ok. 120 betoniarek i dowie to taczk . Roboty od
> [...]

    Dziennie jedna osoba wykreci bez problemu 30 betoniarek.
    Jak sie pracuje we dwu to idzie dosyc szybko. Jeden miesza drugi wozi
    beton w szalunki.
    Pozatym nie widzialem zeby lac taki murek z samego betonu.
    Ja bym namieszal dosyc rzadkiej zaprawy a szalunki wypelnial jakims
    kruszywem czy innym gruzem.
    Troche roboty by z tym bylo (bo to jednak 80m) ale sadze ze w 3-4
    weekendy dalo by sie zrobic gdyby miec kogos do pomocy.