eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieZalewanie betonu pod ogrodzenie - opłaca się w betoniarce?Re: Zalewanie betonu pod ogrodzenie - opłaca się w betoniarce?
  • Data: 2011-06-16 06:07:29
    Temat: Re: Zalewanie betonu pod ogrodzenie - opłaca się w betoniarce?
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Shaman" napisał w wiadomości grup

    > Bez przesady - to tylko ogrodzenie! Całymi dekadami ekipy lały z
    > betoniarki stropy i nic się nie waliło.

    Pozwolę się podzielić takim moim przemyśleniem. W mojej okolicy są domy, w
    których stropy robiono mieszając grabiami cement z pisakiem i żwirem na
    szalunku i skrapiano wodą jak i ogrodzenia ze słupkami betonowymi domowej
    roboty. Te pierwsze stoją do dziś, słupki domowe zaś uległy erozji od mrozu.
    Powód jest oczywisty - dom jest zadaszony a beton nie przemarza, zaś
    ogrodzenie jest narażone na niszczenie w czasie zimy. Ogrodzenia robione
    przez miasto, z betonu wysokiej klasy w gładkich szalunkach z OSB po kilku
    zimach są zaś nienaruszone.