eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieZalewanie betonu pod ogrodzenie - opłaca się w betoniarce? › Re: Zalewanie betonu pod ogrodzenie - opłaca się w betoniarce?
  • Data: 2011-06-16 13:59:51
    Temat: Re: Zalewanie betonu pod ogrodzenie - opłaca się w betoniarce?
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gucio" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4df8872d$0$2498$65785112@news.neostrada.pl...
    > skur.....syna. Biorąc teraz np. 2 pracowników trzeba im zapłacić min. 100
    > zł jednemu i 50 zł pomagierowi / za dzień. Dziennie wykręcą + zaleją
    > jakieś 10 betoniarek? Czyli 12 dni roboty co daje 1800 zł.

    Dwóch ludzi zrobi to w dwa dni.
    Ale robiąc szacunkui weż poprawki na to że np robiąc samemu musisz zamówic
    kruszywo. iI może si ęokazac że musisz zamówic i zapłacic za całą ciezarówke
    a wykorztasz połowe.
    Ja jak zalewałem podest pod basen to potrzebiowałem kilka taczek kruszywa.
    Dla tak małej ilosci nie opłacało sie transportu brac więc zamówiłem całą
    tzw. wannę. I zapłaciłem 300zł. Co prawda nie był to problem bo w tym samym
    czasie robiłem podjazd, szklanki pod wiate i inne drobne rzeczy wiec to
    kruszywo wykorzystam. ale u Ciebie może sie okazac że zostanie

    > Zaoszczędzę jakieś 1500 zł. jest sens???

    Średnio wychodzi że robiąc samemu beton wydasz połowe tego co zaplaciłbyś za
    gotowy beton
    Ja bym robił samemu. tym bardziej że w wersji z betioniarni a do szalunków,
    pomocy przty zalewaniu itp tez musisz kogoś wynająć

    Krzysiek