  • Data: 2018-12-07 12:45:43
    Temat: Re: Zamknięcie kuchni
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 06 Dec 2018 19:36:29 -0800, Zenek Kapelinder wrote:
    > Ile w Polsce chodzi na silownie? 1/10000? A serdli na ulicy polowa albo
    > lepiej.

    Siłownia to taki dziwny wynalazek który rozwiązuje problem, którego w
    ogóle nie powinno być. Ja nie chodzę na siłownię, za to koszę trawę,
    przerzucam siano, tnę/rąbię/noszę drewno, wbijam pale, po kartofle do
    miasteczka jeżdżę rowerem, itd.

    Co jakiś spotykam ludzi, którzy mówią mi że ja głupi jestem tak
    zapierdalać, przecież XXI w. mamy, po co się męczyć. A potem jadą
    (samochodem oczywiście) na siłownię...

    Mateusz