  • Data: 2018-12-07 22:12:11
    Temat: Re: Zamknięcie kuchni
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak sie zrobilo ze populacje zwierzat trzeba kontrolowac. We
    > wspolczesnym swiecie stworzone przez nature naturalne mechanizmy
    > regulacji ilosci zwierzat nie dzialaja. Polowania maja temu sluzyc.
    > Takie zlo konieczne.

    Tylko, że to już nie ma nic wspólnego z kontrolą populacji. Zwierzęta są
    przez myśliwych dokarmiane po to żeby potem je odstrzelić. Niby
    pierwszeństwo w kolejce do odstrzału mają te chore i słabe, tylko że w
    końcu przychodzi czas na te zdrowe i okazałe.
    W Polsce jest zarejestrowanych ponad 100 tysięcy myśliwych, nie po to
    inwestują w sprzęt, uniformy i opłacają składki żeby tylko dokarmiać
    zwierzęta. Niech tylko każdy z nich odstrzeli tylko jednego, większego
    zwierza rocznie, to daje nam ponad 100 tys. upolowanych zwierząt. Nie
    wiem czy to dużo czy mało, ale zjeść też ktoś to musi.